NEWSROOM

Obchodząca w tym roku 60-lecie pracy artystycznej - Daniela Zybalanka - Jaśko oraz wyróźniający się szczególnie dużym zaangażowaniem w amatorski ruch teatralny - Andrzej Malicki otrzymali z rąk Wicewjowody Marleny Maląg Brązowe Medale "Zasłużony Kulturze Gloria Artis". Odznaczenia, przyznane za wybitne osiągnięcia artystyczne, aktorzy odebrali na gnieźnieńskiej scenie 28 października 2016r. po prapremierze spektaklu "Patron" w reż. Łukasza Gajdzisa przygotowanej specjalnie na przypadający w tym roku jubileusz 70-lecia Teatru im. A. Fredry Gnieźnie. 



ANDRZEJ MALICKI
 
Początki kontaktu Andrzeja Malickiego ze sceną datują się na okres  studiowania na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu (psychologia), gdzie związał się ze znanym teatrem studenckim NURT. Po ukończeniu nauki został instruktorem wrzesińskiego Ośrodka Kultury, tam przez kilka lat prowadził teatr poezji FAKT. W roku 1976 został zatrudniony w Teatrze im. Aleksandra Fredry w Gnieźnie. Nie miał dyplomu szkoły teatralnej, więc rzemiosła artystycznego uczył się wprost na scenie. W roku 1982 zdał eksternistyczny egzamin aktorski i wówczas definitywnie porzucił zawód psychologa wiążąc się na stałe z pierwszą i jedyną w jego życiu zawodowym profesjonalną sceną. Jako adept zaczął w „Słudze dwóch panów” C.Goldoniego (1976), następnie między innymi w „Romansie z wodewilu”  W. Krzemińskiego (1977), „Fantazym” J. Słowackiego (1977),  ”Balladynie” J. Słowackiego (1978), „Bachantkach” Eurypidesa (1979),  „Bliźniakach z Wenecji” C. Goldoniego (1980). Krótko potem zagrał rolę Gustawa w „Ślubach panieńskich” A. Fredry (1983), Rejenta w dwóch kolejnych wstawieniach Fredrowskiej „Zemsty” (1990, 2003). Występował w sztukach S. Mrożka – w jednoaktówce „Na pełnym morzu” (1992) i w „Rzeźni (1993). Był Tartuffem w „Świętoszku” Moliera (1993), Sędzią w „Panu Tadeuszu” wg. A. Mickiewicza (1994), niezapomnianym Filipem Grzegotką w komedii A, Fredry „Gwałtu, co się dzieje” (1996). Dał się poznać jako Scholastyk w „Igraszkach z diabłem”  J. Drdy (1997), Pustelnik w „Balladynie” J. Słowackiego (1977), Papkin-Tiapkin w „Rewizorze’ M. Gogola (2001), Sir Hugo Evans w „Wesołych kumoszkach z Windsoru” (2001), Baron w „Trans-Atlantyku” W. Gombrowicza (2004), Sawwa Łukicz w „Szkarłatnej wyspie” (2006). Spełniał się artystycznie także w „Weselu” S. Wyspiańskiego (2007),  „Panu Tadeuszu” A. Mickiewicza (2008), „Dylu Sowizdrzale” G. Gorina (2009),  „Świętoszku” Moliere`a (2010), „Nie-boskiej komedii. Rzecz o krzyżu” Z. Krasińskiego (2011), „Królu Ryszardzie III” w. Szekspira (2012),  „Damach i huzarach” A. Fredry (2013) i w wielu innych rolach, również w repertuarze dziecięcym. 
 
Nieustannie podejmuje nowe wyzwania: pisuje scenariusze teatralne, jest autorem licznych adaptacji scenicznych znanych baśni, ma na swoim koncie kilka udanych reżyserii, (m.in. „Brytan Bryś” A, Fredry - 1986, „Lis Witalis” J. Brzechwy – 1991, „Karol”, „Na pełnym morzu” S. Mrożka 1992, ", „Jak wykołować czarownice” L. Legut – 1993,  „O krasnoludkach i sierotce Marysi” M. Konopnickiej – 1999, „Świniopas – 2003, „Mała syrenka” H.Ch. Andersena – 2005,  a także debiut scenograficzny („Czarownice”  M. Pawlikowskiej-Jasnorzewskiej – 1984). Z jego inicjatywy powstała i wydawana była równo 20 lat premierowa gazetka teatralna „Trzy po Trzy”, w której w dowcipny sposób komentował wydarzenia okołopremierowe. 
Obszarem ożywionej aktywności Andrzeja Malickiego jest amatorski ruch teatralny. Przez wiele lat aktywnie uczestniczył w pracach Towarzystwa Kultury Teatralnej i działał na rzecz ruchu PROSCENIUM Milana Kwiatkowskiego. Od wielu lat współpracuje z gnieźnieńskimi domami kultury i instruktorami prowadzącymi szkolne zespoły teatralne, współorganizuje konkursy recytatorskie i jest ich jurorem. Jest pomysłodawcą wielu nowych form współpracy zarówno z młodzieżą, jak i ludźmi starszymi i z niepełnosprawnością intelektualną, które mają służyć lepszemu poznawaniu sztuki teatralnej oraz być formą terapii.
             
Pan Andrzej Malicki obchodzi w tym roku 40-lecie pracy zawodowej w Teatrze im. Aleksandra Fredry w Gnieźnie. Podczas swojej długoletniej kariery zawodowej zagrał wiele znaczących ról, pisał scenariusze sztuk, zajmował się adaptacją i  reżyserią spektakli teatralnych. Z tych jego osiągnięć należy wymienić baśń „O księżniczce z zamku gnieźnieńskiego” oraz spektakl przygotowany z okazji 90-rocznicy wybuchu Powstania Wielkopolskiego „Znowu nam się jęła…”. Działa bardzo prężnie na polu amatorskiego ruchu teatralnego, zarażając swoją pasją dzieci, młodzież i osoby starsze. Bardzo dużo czasu poświęca osobom niepełnosprawnym intelektualnie; przygotowuje z nim spektakle teatralne, które wystawiane są na różnego rodzaju pokazach i festiwalach twórczości scenicznej. Prowadzi grupę teatralną ODEON złożoną z gnieźnieńskich seniorów, która wystąpiła na eliminacjach Wielkopolski XVII Ogólnopolskiego Przeglądu Artystycznego "Ruch seniorów" Ars 2016. W kategorii teatrów została zakwalifikowana do kolejnego etapu, czyli do przeglądu ogólnopolskiego. Jest współtwórcą Salonu Poetyckiego i jurorem Ogólnopolskiego Konkursu Recytatorskiego.
Jest ogromnym miłośnikiem i krzewicielem gwary gnieźnieńskiej. Pisuje  nią fraszki, krótkie teksty, także teatralne scenariusze. Wielokrotnie nagradzany Białym Bzem za role teatralne i nagrodami za udział z amatorskimi grupami teatralnymi w przeglądach.
Od wielu lat jest aktywnym członkiem Związku Artystów Scen Polskich, w Teatrze im. Aleksandra Fredry w Gnieźnie pełni funkcję przewodniczącego koła ZASP.
 
 
DANIELA ZYBALANKA-JAŚKO
Rodowita poznanianka. Po ukończeniu szkoły podstawowej trafiła do Państwowej Szkoły Instruktorów Teatralnych i Oświatowych. W tym czasie szkołę tę ukończyło wielu dobrych aktorów m.in. znany aktor Roman Wilhelmi.  Po maturze rozpoczęła pracę w teatrze objazdowym działającym przy Poznańskiej Estradzie. Eksternistyczny dyplom aktorski uzyskała w 1959 roku. Debiutowała na scenie Teatru Satyry działającego wówczas przy Poznańskiej Estradzie. Kolejne doświadczenia aktorskie zdobywała na scenach dramatycznych w Toruniu, Olsztynie, Elblągu, Nowej Hucie, Wałbrzychu i Zielonej Górze. Zdobywała uznanie publiczności, a także pochlebne recenzje krytyków. Ci ostatni pisali o niej na łamach miesięcznika „Teatr”, „Życia literackiego”, „Kultury”, „Kulis”, „Sceny”  a także regionalnych dzienników. Jej zdjęcia trafiały na okładki znanych ówcześnie, poczytnych kolorowych czasopism takich jak „Kobieta i życie” czy popularna w całej Polsce , wysokonakładowa „Panoramy Północy”. Już w 1963 roku, podczas V Festiwalu Teatrów Polski Północnej w Toruniu została zauważona. Otrzymała nagrodę redakcji „Pomorza”  dla aktora młodego pokolenia za rolę Anity w sztuce „Piąta kolumna” Ernesta Hemingway’a  (1963, Teatr im. S. Jaracza w Olsztynie).  Niedługo potem z uznaniem krytyki spotkała się jej Krasawica ze spektaklu Bolesław Śmiały S. Wyspiańskiego ( premiera 1966). 
W tym samym czasie osobnym i znaczącym obszarem  jej aktorskich doświadczeń okazał się monodram. Tej formie kontaktu z widzem poświęciła niemal całą dekadę lat 60-tych. Za role w monodramach została doceniana przez krytykę i publiczność. Z tego okresu warto przypomnieć jej udział w Scenie Eksperymentów powołanej do życia przy Teatrze dramatycznym w Olsztynie. Scena funkcjonowała  jako uzupełnienie głównej linii repertuarowej teatru. Była obszarem zastrzeżonym dla prezentacji nowych tekstów dramatycznych i eksperymentalnych form teatralnych, często adresowanych do wąskiej grupy odbiorców. To właśnie Daniela Zybała inaugurowała działalność tej sceny monodramem Finna Methlinga pt. Podroż do zielonych ciemni (1962 r.) w przekładzie Jarosława Iwaszkiewicza, w reżyserii Tadeusza Witta. Nie był to jedyny monodram zrealizowany przez aktorkę w ramach tej sceny. Kolejna sztuka z jej udziałem została wystawiona rok później. Był to monodram  „Piękny i nieczuły” Jeana Coteau w przekładzie Zbigniewa Stolarka (1963). Potem były Romanse cygańskie (1963) F.G. Lorki w przekładzie Jerzego Ficowskiego i Zofii Szleyen, w  opracowaniu reżyserskim  Józefa Strumińskiego. Listy miłosne portugalskiej zakonnicy Mariany Alcoforado w przekładzie Stanisława Przybyszewskiego i w reżyserii Józefa Strumińskiego (pierwsza część spektaklu „Zakonnice” (1964)  oraz Stłuczone zwierciadło na podstawie książki Romans z przyjaciółmi. Spotkania z Jesieninem. Anatola Marienhofa, Ili Szneidera w reżyserii Jerzego Bonarda Bujańskiego , wyprodukowany przez krakowską Estradę.
Lata 60-te to jednak nie tylko monodramy to także znakomite kreacje aktorskie, jakie stworzyła w wielu spektaklach zarówno klasycznych jak i współczesnych. Dostrzegł ją na scenie w Nowej Hucie Stefan Otwinowski. Wyróżnił jej udział w Kramie z piosenkami (1968) Leona Schillera, w reżyserii Jana Skotnickiego zaliczając do grupy interesujących „ z energią i wdziękiem” młodych aktorów.  Zauważona jako Beth w „Krajobrazie” Harolda Pintera (1970)  na scenie Lubuskiego Teatru im. L. Kruczkowskiego w Zielonej Górze, zapamiętana jako przebiegła i obłudna Goneryla, budząca emocje w pełnych namiętności, miłosnych scenach z Edmundem w Królu Learze Szekspira ( 1970 ) w reżyserii Jerzego Hoffmana wchodziła w dekadę lat siedemdziesiątych rolami kreowanymi na zielonogórskiej scenie, w spektaklach takich jak: Niech no tylko zakwitną Jabłonie A.Osieckiej (1970), Don Juan Moliera (1970), Klub kawalerów M.Bałuckiego (1971), Wesele S. Wyspiańskiego (1971), Opera za trzy grosze B. Brechta ( 1973)  oraz Niemcy L. Kruczkowskiego ( 1974) . 
Do Teatru im. Aleksandra Fredry w Gnieźnie przybyła w roku 1975 i była jego etatową aktorką aż do przejścia na emeryturę w roku 1994. Po raz pierwszy wystąpiła przed gnieźnieńską publicznością grając rolę Pani Kowalskiej we współczesnej sztuce Haliny Dobrowolskiej Nie ma konia dla Maryny ( 1976) i niedługo potem - Klarysę w „Słudze dwóch panów” C. Goldoniego ( 1976)  oraz Sekretarkę w „Kartotece” T.Różewicza. Nieco później przyszły role w takich przedstawieniach jak Szewcy S.I.Witkiewicza (1975) następnie w Romansie z wodewilu W.Krzemińskiego, Nikt mnie nie zna A.Fredry (1978) , Balladynie J.Słowackiego ( 1978), w  Remoncie A. i J. Kondratiuków ( 1979), w Ich czworo G.Zapolskiej (1979), Zemście A.Fredry ( 1982), Weselu u Drobnomieszczan B.Brechta ( 1982), Damach i  huzarach A.Fredry (1984) a także we współczesnej prapremierowej farsie  Samo życie M. Rosińskiego (1985) i wystawionej w tym samym roku sztuce F.G.Lorki pt. Dom Bernardy Alba w reżyserii Marcina Ehrlicha.  Niedługo potem zagrała rolę Panny Małgorzaty w Ciotuni A.Fredry w reżyserii Tadeusza Pliszkiewicza (1987), także w Kwiatach polskich J. Tuwima (1987) i Przedwiośniu wg. S. Żeromskiego (1988), oba ostanie spektakle - w reżyserii Romana Kordzińskiego. Dekadę lat 90- tych rozpoczęła wyrazistą i mocną rolą Herodowej w Pastorałce L. Schillera w reżyserii Tomasza Szymańskiego (1991 ) i  rolą Mamony w Rapsodzie o Świętym Wojciechu T. Szymańskiego (1991). Niedługo potem wystąpiła w pamiętnej inscenizacji Snu Nocy letniej Szekspira w reżyserii i choreografii Henryka Tomaszewskiego (1992), zagrała warte odnotowania role i epizody w spektaklach takich jak  Świętoszek Moliera(1992),  Pan Tadeusz A.Mickiewicza w reżyserii Józefa Jasielskiego (1994) i  Moralność Pani Dulskiej G. Zapolskiej (1996) obie sztuki w reżyserii Z. Wardejna, Balladyna J. Słowackiego (1996), Gwałtu, co się dzieje A. Fredry (1996) w reżyserii Tomasza Szymańskiego. A także ponownie w swojej karierze znalazła się w obsadzie Kartoteki T. Różewicza (1998) i  Trzech Sióstr Czechowa (2001) ; w obu spektaklach reżyserowanych przez  Piotra Kruszczyńskiego stworzyła interesujące kreacje aktorskie. Kilka lat później nie zabrakło jej także obsadzie Nie-Boskiej komedii. Rzecz o krzyżu wg Krasińskiego ( 2011), kolejnym spektaklu tego reżysera, zrealizowanym z zespołem gnieźnieńskiej sceny, w którym wystąpiła w przejmującym epizodzie Kochanki. W roku 2014 zagrała  w „Między nami dobrze jest Doroty Masłowskiej w reżyserii Piotra Waligórskiego (postać Osowiałej Staruszki), a rok 2015 to rola Pani Soames w spektaklu Thortona Wildera „Nasze miasto” w reżyserii Piotra Kruszczyńskiego.
Podejmując próbę opisu trwającej ponad półwiecze aktorskiej kariery nie sposób wymienić wszystkich scenicznych wcieleń aktorki. Warto wspomnieć jednak, że grywała, nie tylko w przedstawieniach dla dorosłych, lecz także w wielu spektaklach dla dziecięcej publiczności.
Poza pracą aktorską, Daniela Zybała-Jaśko od wielu lat działa jako dziennikarka. Przygotowuje i  publikuje na łamach lokalnej gnieźnieńskiej prasy różnorodne  materiały na temat teatru, poezji i życia kulturalnego w Gnieźnie. Jej ulubioną formą dziennikarskiej wypowiedzi jest wywiad.  Wykorzystując tę formę wypowiedzi od lat prezentuje lokalnej społeczności sylwetki ludzi sztuki i kultury, szczególną atencją obdarzając ludzi teatru.
Poza dziennikarstwem od wielu lat uprawia twórczość poetycką. Pisze wiersze i publikuje na łamach prasy a także w wydaniach książkowych. Jako poetka debiutowała w roku 1964 na lamach olsztyńskiego miesięcznika Warmia i Mazury. Tomik poetycki „Pożegnanie z materią” to  debiut książkowy aktorki. Ukazał się w 1993 roku nakładem Miejskiego Ośrodka Kultury w Gnieźnie. Rok później został opublikowany kolejny zbiór wierszy poetki pt. „Wianek z cieniem”, w 1997 następny – „Szukanie świata”, w 2002 roku „Kwiaty we mgle”,  w 2009 roku – tomik „Moje pojednanie”. Najnowszy tomik wierszy zatytułowany „Drugi brzeg” wydany został w roku bieżącym. Wcześniej aktorka publikowała swoje wiersze na łamach olsztyńskiego miesięcznika „Warmia i Mazury”, zielonogórskiego dwutygodnika „Nadodrze” oraz ogólnopolskiego miesięcznika  „Nurt”. Jej wiersze pojawiały się również na łamach poznańskich dzienników i gnieźnieńskiego tygodnika „Przemiany na szlaku piastowskim”
 Daniela Zybała – Jaśko w roku bieżącym kończy 80 lat, obchodząc jednocześnie jubileusz 60-lecia pracy artystycznej. Jest  jedyną w Wielkopolsce aktywną aktorką, która od lat pozostaje wierna gnieźnieńskiej scenie teatralnej, budząc szacunek widzów i realizatorów spektakli, w których bierze udział. Znana także miejscowej społeczności jako poetka i dziennikarka, dla której twórczość literacka stała się istotą działań po oficjalnym, etatowym zakończeniu pracy w teatrze. Jest aktywnym działaczem społecznym; od wielu lat pełni funkcję sekretarza Koła ZASP przy Teatrze im. Aleksandra Fredry w Gnieźnie, będąc łącznikiem Teatru z Zarządem Oddziału w Poznaniu i Zarządem Głównym ZASP w Warszawie. Jest gorącym orędownikiem przyjmowania w szeregi Związku Artystów Scen Polskich nowych, młodych członków. Mimo zaawansowanego wieku bierze udział w Zjazdach ZASP, przekazując wiedzę pozostałym aktorom. 
 

 

Lato w teatrze „Wszystko jest możliwe”
Prapremiera polska NIETYKALNYCH tuż tuż
Nawet nie wiesz, jak bardzo Cię kocham
Wystawa Elżbiety Wasiuczyńskiej
Młodzi w kulturze
PIASKOWNICA na Festiwalu Debiutantów
Warsztaty z okazji Międzynarodowego Dnia Dziecka
3D - warsztaty dla dzieci
Panna Julia za 500 groszy
LISTOPAD u Fredry
Spotkania z poezją dla dzieci
Dzień Teatru Publicznego
Dotknij Teatru 2017
teatralne zabawy Dla Dzieci i ich Dorosłych
NOCNE zwiedzanie teatru
Warsztaty dla nauczycieli
Poezja dla dzieci w Teatrze
Dzień kobiet inny niż zwykle
3D – Zabawy ze słów
Spotkania z poezją dla dzieci
do 3x SZTUKA. klasa w teatrze
WALENTYNKOWY KONCERT | Maciej Balcar
Strindberg na gnieźnieńskiej scenie
Premiera od kuchni
feerie w teatrze – zabawa dzieci w teatr
3D | Zimowe Zabawy Teatralne
Przyprowadź babcię do teatru! Przyprowadź dziadka do teatru!
KOLOROWA, czyli biało-czerwona
zima w TEATRZE
3 D | Pudełko pełne wyobraźni
Sylwestrowy wieczór w Teatrze
Efekty remontu w gnieźnieńskiego Teatru
Piaskownica | PREMIERA
Premiera. KONTEKSTY / Piaskownica
Frankenstein | czytanie performatywne
Pisanie na gorąco. WARSZTATY
Warsztaty reżyserskie w Teatrze Fredry
„Nocny pociąg do Boliny” – czytanie performatywne
Medale Gloria Artis
"Wysokie napięcie" Teatru Nowego z Zabrza
O „Patronie” na Jubileuszu 70-lecia Teatru
Czytanie performatywne – „Pinok i Barbie”
Warsztaty aktorskie // warsztaty pedagogiczne
Powracają „Dobre środy u Fredry”
Atrakcyjny pozna panią...
Restaurant Day
Impro dla młodzieży
Michał Bajor w TF
"Hotel..." w Pile
Koniec Lata w Teatrze Fredry?
Lato w Teatrze Fredry
Teatr Dada von Bzdülöw
Wystawa Polskiej Szkoły ilustracji
Na Dzień Dziecka Dobra Środa u Fredry
Teatr Fredry jedzie do Łodzi
Dzień dziecka w TF
OŚWIADCZENIE
Premiera "Gniazda"
Remont dachu oraz konserwacja sali widowiskowej Teatru
Rusza Restart po raz drugi
Tyle o Alicji - czytanie performatywne
BILET ZA 400 GROSZY
27.04.2015 R. DOBRA ŚRODA U FREDRY
20.04.2016 r. DOBRA ŚRODA U FREDRY
13.04.2016 r. DOBRA ŚRODA U FREDRY
RASKOLNIKOW U FREDRY
30.03.2016 r. dobra środa u fredry
"Pod niemieckimi łóżkami" w TF
Kolejne dofinansowanie
09.02.2016 r. Dobra środa u Fredry
Dotknij Teatru
w Teatrze Fredry
Teatr Fredry znów
wyprzedza peleton
Młoda Scena w marcu
Teatr i Szkoła
Klasa w Teatrze
Święto Pań
To idzie młodość,
czyli Młoda Scena u Fredry
Teatr i Szkoła
Klasa w Teatrze
17.02.2016 r. Dobra środa u Fredry
Klasa w teatrze
MŁODA SCENA TEATRU FREDRY
10.02.2016 R. DOBRA ŚRODA U FREDRY
warsztaty dla nauczycieli - teatralna długa przerwa
Ferie u Fredry, czyli warsztaty dla młodzieży
1 700 000 złotych dla Teatru Fredry
Teatr Fredry w São Paulo
27.01.2016 r. Dobra środa u Fredry
20.01.2016 r. Dobra środa u Fredry
Ferie w Teatrze
Dobre środy u Fredry
Dwie morgi utrapienia
Alicja się zakwalifikowała!
Remont elewacji zakończony
Finał projektu "ReStart - Łańcuch Sztuki"
Wieczór sylwestrowy
ŚWIĄTECZNA WYPRZEDAŻ GARAŻOWA
"Pacamabo" Wajdiego Mouawad
Warsztaty muzyczne
"Pinokio" w Teatrze Wielkim
Już za moment premiera "Hotelu"
Warsztaty aktorskie
Impreza taneczna
Czerwony/żółty kapturek
Remont elewacji
Sukces Teatru Fredry
Nibylandia
Czytanie performatywne
Z Alicją na KORCZAKU 2015
REZYDENCJE 2015/2016
Alicja. Pod żadnym pozorem nie idź tam - Korczak 2015
Finał projektu "Alicja - Twoje odbicie w lustrze"
Warsztaty z seniorami
Sezon artystyczny 2015/2016 w TF
Ostatnie pożegnanie
Warsztaty z twórcami
Zostań wolontariuszem w TF!
Jedziemy ze "Słońcem"!
Sezon artystyczny 2015/2016
Jedziemy ze „Słońcem” w Polskę
Alicja, Gąsienica, Królik/Performance
Jeszcze tydzień do premiery
Sukces Teatru Fredry w Koszalinie
Teatr Fredry na festiwalu w Koszalinie
Wyprzedaż garażowa w Teatrze Fredry
Święto dzieciństwa
I my jedziemy z teatrem
Bilet za 250 groszy w Teatrze Fredry
Kiedy kota nie ma...
Odkryj innego w sobie!
"Pinokio" i współczesny świat - warsztaty dla dzieci
Warsztaty dla nauczycieli
250-lecie teatru publicznego
Czeska tragikomedia w brazylijskim rytmie
Życzenia Świąteczne
Wystawa ilustracji Bożeny Truchanowskiej
Dotknij Teatru 2015
Ministerialna dotacja dla Teatru Fredry
Teatr Wielki z Poznania w Gnieźnie!
Teatralne warsztaty dla seniorów
Premiera "Zjednoczenia dwóch Korei"
Spotkanie z Romanem Sikorą
Spędź FERIE w Teatrze Fredry!
Ministerialna dotacja dla Teatru Fredry
Prezent urodzinowy
Koncert Zenona Laskowika odwołany
Kocham Pana, Panie Sułku
Poszukujemy pracowników
Sylwester u Fredry
Teatr. Trochę inny prezent na Święta
Spotkanie z Jackiem Żakowskim
Rezydencje - NIEWIDZIALNI
Rezydencyjny Filmowy Poniedziałek
Ze słów utkany jest świat
Warsztaty: kultura – edukacja – miasto
Kolejna premiera już wkrótce!
Otwarta próba
Lightskin
Sukces Magdaleny Tabor
Fredro na festiwalu w Zabrzu
Koncert Katarzyny Groniec
Poszukujemy tłumacza
CASTING DO SPEKTAKLU MUZYCZNEGO
BAPU w Must Be The Music
OLD LOVE
PODZIEL SIĘ TYM, CO NAPRAWDĘ WAŻNE
CYPHER G:15
PREMIERA "PINOKIA"
CASTING DO "PINOKIA"
PRZECZYTAJ SIENKIEWICZA!
KONCERT FINAŁOWY
Fredro na fali!
Nic się nie dzieje!!!
Show Time
Konfrontacje Teatralne
Pinokio w planie!
Czy jesteś kulturalny?
Kuchnia kulturalna
Studencki weekend w Teatrze!
UKRAINNA
Interns wanted!
R
E
P
E
R
T
U
A
R

repertuar repertuar
Sierpień
Wrzesień
Pobierz repertuar (PDF)
WT
1
ŚR
2
CZ
3
PI
4
SB
5
N
6
PN
7
WT
8
ŚR
9
CZ
10
PI
11
SB
12
N
13
PN
14
WT
15
ŚR
16
CZ
17
PI
18
SB
19
N
20
PN
21
WT
22
ŚR
23
CZ
24
PI
25
SB
26
N
27
PN
28
WT
29
ŚR
30
CZ
31
PI
1
SB
2
N
3
PN
4
WT
5
ŚR
6
CZ
7
PI
8
SB
9
N
10
PN
11
WT
12
ŚR
13
NIETYKALNE 10:00
CZ
14
NIETYKALNE 10:00
N
17
PN
18
WT
19
ŚR
20
SB
23
N
24
PN
25
WT
26
ŚR
27
CZ
28
LISTOPAD 10:00 19:00
PI
29
LISTOPAD 10:00 19:00
SB
30
LISTOPAD 19:00